ادبیات معاصر و شعر نو

ادبیات معاصر - شعر نو -

ادبیات معاصر و شعر نو

ادبیات معاصر - شعر نو -

" به مناسبت تولد حضرت معصومه ( س ) " :

  

 

 

 

امشب رد پای ملائک را به مهد می جویم که می دانم که می دانی به دنبالت از  

 

 

 

 

عرش به مهد می آیم و در آستانت ، در کنارضریحت به نماز می ایستیم .  1  

 

 

 

آن شب که به آسمان عروج کردیم ، شب مولودت بود و ما با هم پیمان بستیم ،  

 

 

 

 

در چنین شبی به مهد هبوط کنیم و بعد از نیمه شب در آستانت باشیم .     2

 

 

 

می خواهم امشب همره آنان به آستانت بیاییم و قبل از ضیافت آنان ، 

 

 

 

 ملائک و امام عصر ( عج ) ، ضریحت را با گل های یاس سپید آذین کنم . 

 

 

 

تو هم اسم دخت نبی ( ص ) ، تو همره دخت نبی ( ص ) هستی . 

 

 

 

دست نیاز به عرش ، تا آن قدر رود که دق الباب کنم .  

 

 

 

کلون در خانه ات: من رویای همیشه ی اعصارم که همرهت از  

 

 

 

 

 

دشت های سبزآرزوی مظلومین آستانت به مهد میآییم که امشب درآستانت 

 

 

 

 

 جمع اند و می دانم که می دانی سوار سبز  

 

 

 

پوش اعصار ( عج )نیز می آید ، 

 

 

 

 با من به این ضیافت عشق بیایید ای تشنگان جام الست ... 

 

 

 

 

من رویای تمامی عاشقان خاموش مهدم که هر روز به عرش می روندهستم ؛  

 

 

 

رد پایت را می جویم که به کومه ی کوچک دل من فرود آیی . 

 

 

 

 

امشب آسمان دل من نورباران است که به یادت می آیم تا به ابد ، شاید نگاهت به ما 

 

 

 

افتد و ما هم به ضیافت آییم ..... 

  

 

****************************************************************************** 

 

دل نوشته ای ازرویاپوراحمدگربندی * چهارشنبه 5/6/1393 * 20:35 شب  

 

 

  ((     به مناسبت تولد حضرت معصومه ( س )   ))  

 

 

1-ضریح حضرت معصومه ( س ) 

  

2-شهدا