ادبیات معاصر و شعر نو

ادبیات معاصر - شعر نو -

ادبیات معاصر و شعر نو

ادبیات معاصر - شعر نو -

سربازم ، به فرمان مولایم


سال هاست چوبه دارم بر دوش می کشم       1

من از راهی دور              

به این عصر می آیم                       2

شاید به این کومه              3

رخت بگشایم

خسته از راهی دور

نمانده باید رفت

من از نینوا می آیم

زبانم سرخ                        4

راهم سرخ                         4

لباسم سبز است

مسلمانم

به دنبال داعیان مسلمانی

می گردم و می چرخم

سرگشته باز می مانم

به دنبال سَر ، سَردار عشقم      5

من از کوه و دشتی می آیم

که سردارهای مُلکم               6

سرها دادند

ولی اکنون

به نام اسلام

سَرها می روند بَر باد

کنون دلگیر ، دلگیرم

بمانم  یا  که باید رفت

بی سر و بی پا

باید رفت !

که محراب نماز از کوفه                7

تا حال

غرق در خون است !

                                                        

که از دشت نینوا تا حال

علی اصغرها ، علی اکبرها

در حال پروازند                      8

کدامین سُنت ، چنین گوید

که در محراب نماز

از پشت

غرق در خون باید رفت !           9

مسلمانی بر باد است !          

که بر پاشنه درها

خون می جوشد                     10

من از راهی دور

خسته می آیم                     11

که عمرم از هزاران سال بیش است              12

که سربازم ، به فرمان مولایم                      13 -14

لباسم سبز ، سبز است

مرا از رفتن بی سر ، نترسانید

که مولایم با من همراه است                       15

که من دلگیر ، دلگیرم

که شاه چراغ در فارس دلگیر است                 16

به پا خیزیم و بنیاد ظلم را براندازیم

-------------------------------------------------------

 سروده : رویاپوراحمدگربندی –  1401/8/12 – عصر پنجشنبه ساعت 18:35

1-در انتظار شهادت

2-سرباز امام عصر ( عج )

3- دنیا

4- راه شهادت امام حسین ( ع)

5- امام حسین ( ع )

 6-سردار شهید حاج قاسم سلیمانی 

                                               

7- محل شهادت حضرت علی ( ع )

8- شهادت زائران حرم شاهچراغ در 4 آبان 1401

9- وقایع آخرالزمان

10- یاران امام عصر( عج ) در هنگام ظهور امام عصر جهت یاری شان رجعت دارند

11- سرباز امام حسین ( ع)

12- سرباز امام عصر ( عج )

13- امام حسین ( ع)

14- سرباز امام عصر ( عج )

15- سرباز امام حسین ( ع)

16- به خاطر شهادت زائران حرم شاهچراغ در 4 آبان1401

                    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد