ادبیات معاصر و شعر نو

ادبیات معاصر - شعر نو -

ادبیات معاصر و شعر نو

ادبیات معاصر - شعر نو -

عاشقان پَر کشیدند / من حال غریبی دارم

ایسکانیوز - رونمایی اثر هنری «مسیح عاشورا» + تصویر باکیفیت - صاحب‌خبر


عاشقان پَر کشیدند                    1  

من حال غریبی دارم

حالم در حال جان کندن است و بس    

دلم در پای این دار دنیا

می کنم جان با رفتنت

یا حسین ( ع )

کجایی ای روحم

حال غریبی دارم

عاشقان پَر زدند                     2

بی بال در مَهد زمین گیرم

گیرم ، در شاخه های مَهد ماند

در کنار خیمه های سوخته ات          3

دود روحم در پرواز است

مجنونت ، مجنون تر گشت

نگاه بر عرش خداست

عجب صبری خدا دارد

صبرش بر مظلوم کرب و بلا

در هر قرن و سال و روز

ظلم بر سربازانت ، هر روز فرود می آید

در نگاهم را توست

شمرها در روز

مظلومان راهت

سَر می بُرند

کجایی ای حسین من

مجنونت ، مجنون تر می شود

پلکانی از مهد به دیارت می سازم     4

پلکانی از نور

دستانم می گشایم کنار خیمه ات

ای سالار من ، پیمان می بندم

 همیشه کنارت می مانم

عشق را در عصر عاشورا سَر بریدند

و   من و ما هر روز

 

در مَسلخگاه عصر عاشورا        این عصر        

سرهای مان را می بُرند    

کنار امام عصر ( عج ) ، کنارت می مانیم

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------                  

سروده رویا پوراحمدگربندی– سه شنبه 1402/5/3 – 7 محرم – ساعت 22:36 شب

 

1 - یاران امام حسین ( ع)

2- یران امام حسین ( ع)

3- خیمه اهل بیت امام حسین ( ع ) در کربلا

4- دوستداران امام حسین ( ع) همیشه در کربلا (  روحا حاضرند )

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد