ادبیات معاصر و شعر نو

ادبیات معاصر - شعر نو -

ادبیات معاصر و شعر نو

ادبیات معاصر - شعر نو -

من سرگشته بوی سردار بی سرم


عکس امام زمان و یارانش - عکس نودی


امام عصر (عج ) می آید

در انتظار آمدنش

از عرش تا مهد

گلباران خواهم کرد

لباسی از نور خواهم پوشید

همۀ ما یاران منتظرت هستیم

فراخوانی کن

تا به سوی مکه آییم

یا

در کوفه آییم

نگاهم سبز است: امام من

من سرگشتهِ بویِ سردارِ بی سَرم

نگاهم و راهم سبز سبز است

گویند :

چون سیدی و ساداتی    1

از نسل آن ها

از یارانت هستم

سرسپرده و دلباختۀ

راهتان هستم

---------------------------------------------------------------------------------------------------

سروده : رویاپوراحمدگربندی – جمعه 10 تیرماه 1401 – ساعت 19:35 عصر

1- براساس خوابی که دیدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد