ادبیات معاصر و شعر نو

ادبیات معاصر - شعر نو -

ادبیات معاصر و شعر نو

ادبیات معاصر - شعر نو -

به مناسبت ورود امام خمینی ( ره ) در 12 بهمن 1357

نتیجه تصویری برای تصویر امام در بهشت زهرا1357

دوش در فلق بودم وآئین دگر بر پا بود                      1


رسم و آئین عاشق کشی دگر بر پا بود


مردی از شرق به تجلی ، به نور پایین آمد                  2 


با من از عشق ، با ما از فردا گفت


با من از لاله ی سبز دگری خواهد گفت                      3


در فلق بودم و آئین شهر آشوبی برپا بود                   4


دیدم از عرش ، گلهای نیلوفر                                5


به گلباران فضا می آیند باز                                   6


نور در نور به یاد تو می آیند باز                            6


آسمان از رویشی دگر می گوید باز                          7


با من از عرش به مهد باز آی


تا تو را شاهدی دیگر گیرم باز


در فلق بودم و دوش ، انتظار سبز باز آمد


باز آمد و عشق در فلق آذین بست


در دگر سوی زمان


ذوالفقار باز آید                                                 8


مردی از شرق به تجلی باز آمد


باز آمد و باز آید در آدینه فرداها


بشکست سکوت شب


دیدار به قیامت ناید


چون دیده آل رسول آید باز                                  8  


و من از عرش


پلکانی از گلهای یاس خواهم بافت


یاران به جمع ما باز آیید                                    9


مردی از شرق باز آمد و عشق باز آورد                 10


لاله سرخ ما از بوی گل عرش باز آید                   11 ، 12


 

لاله سبز همره مردی از شرق باز آید                      13 ، 14


و گوید او : یاران من اینک با اویند


-------------------------------------------------------------------------


سرودۀ : رویاپوراحمدگربندی


  1. قیام مردم در سال 57

  2. امام خمینی ( ره )

  3. حکومت جهانی امام زمان (عج )

  4. انقلاب مردم در سال 57

  5. شهدا

  6. 12 بهمن ، ورود امام

  7. پیروزی انقلاب ، 22 بهمن

  8. ظهور امام زمان ( عج )

  9. شهدا

  10. امام خمینی

  11. امام حسین (ع)

  12. ظهور امام زمان (عج )

  13. امام زمان (عج )

  14. امام خمینی

  15. بسیجیان