ادبیات معاصر و شعر نو

ادبیات معاصر - شعر نو -

ادبیات معاصر و شعر نو

ادبیات معاصر - شعر نو -

" من ایرانی ام ......." :

این شعرصرفاجهت مطالعه است *کپی برداری پیگیردقانونی دارد

*************************************** 

دل ما دریایی است

به وسعت تمامی امواج خروشان آبی دریایم

آسمان شهر من آبی است

نخلستان هایش سر به فلک

کوهسارش پر غرور تا خط سیر ساحل

با صدف هایش با جزایرش

با آوای ماهیگیران ساحل نشینش

صدای مرغان ماهیخوارش

مرا تا اعماق آبی آب ها تا

همسایگی مرجان ها می برد

من رویای صادقانه ی خاک پاک کشورمم ........

من نگاه اوج آسمان های کرانه های دور

از صخره های بلند کوه گنو               1

تا درهّ های تنگ و باریک کوهسارانش

تا گل های خودروی زیبای دشت هایش

تا شب بو های خوشبویش

تا چهره های آفتاب خورده ی مردمم ......

تا دستان پینه بسته روستاییم

تا دستان بلند اقتدار مردمم .....

تا صدای پرندگان سوریسک ها در نخلستان

من ایرانی ام

صدایم از اعصار می آید

از خلیج پارس

از ناوگان های عظمت کشورم

تا ردپای غواصان شهیدم در خلیج فارس فارس ......

از گناوه تا شلمچه ....

بهشت دنیا وطنم ایران زمین است ............

 

***************************************

شعری از رویاپوراحمدگربندی - ساعت 09:30 صبح - پنجشنبه   1395/1/5

1- بلندنرین کوه و سمت شمال شهربندرعباس

نظرات 2 + ارسال نظر
نگان جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:44 ب.ظ http://negan-1.blogsky.com

عااااااااااااااااالی بود
شعرهات بسیار با معنی هستن
!!!!!

نگان چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:07 ب.ظ http://negan-1.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد